Tasuta tarne alates 30 € ostukorvist

Kõik tooted kohe laos olemas

Kaup kätte üle Eesti keskmiselt 1-2 päevaga 

Klienditugi

Tasuta tarne al. 30 € ostukorvist

Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad nutimarket.ee veebipoe kliendi (edaspidi Ostja) ja ettevõtte Electronic Commerce OÜ (edaspidi Müüja) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. Müüja jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel nutimarket.ee.

2. Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
  2. Ostudel, mille toodete kogusumma jääb alla 30 euro, lisandub hinnale tarne hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile.
  3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (1 päeva pärast tellimuse vormistamist).
  4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Müüja vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  5. Müüja jätab endale õiguse teha müügihindades (k.a tarnehindades) muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel nutimarket.ee.

3. Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Enne kassasse suundumist valige, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina. Püsikliendina ostu sooritamiseks on vajalik enne ostu sooritamist registreeruda püsikliendiks luues endale konto ning sooritada ost olles oma kontoga sisselogitud.
  3. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine kassasseˮ.
  4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage nupule „Esita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV vm) või teise valitud makselahenduse abil euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  5. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  6. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse iga päev (nt E−P 8:00−17:00). Kui tellimus esitatakse näiteks reedel pärast kella 18:00, vormistatakse tellimus nädalavahetuse jooksul või järgneval tööpäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub Müüja andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või veebipoe poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja aga kohustub veebipoele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Müüja pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse Eesti riigi siseselt.
  2. Kauba kättesaamiseks on Ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat, Itella Smartpost pakiautomaat ja DPD pakiautomaat.
  3. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. Meie logistikapartneriteks on Omniva, Itella Smartpost ja DPD.
  4. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Müüja pangakontole.
  5. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  6. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust esitamata 14 päeva jooksul. Taganemisavalduse tüüpvorm on välja toodud veebipoe tagastamise lehel.
  2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
  3. Tagastatav kaup peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, juhendid jne), ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis! Juhul kui tootepakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis. Tootepakend tuleb avada võimalikult ettevaatlikult selleks ettenähtud kohalt, ilma tootepakendit liigselt kahjustamata.
  4. Kui kaup on ostetud kampaania käigus, kus kaubale on lisatud juurde veel mõni teine toode, tuleb Ostjal tagastada kogu komplekt ehk kogu kaup.
  5. Osalisele tagastamisele ei kuulu tooted millele on ostes rakendatud toodete kogusest või kombinatsioonist sõltuvad soodustused (näiteks soodushind ostes mitu sama toodet korraga), sellisel juhul tuleb Ostjal tagastada kõik tooted ehk kogu kaup.
  6. Osalise tagastamise puhul tagastab Müüja tarnekulud Ostjale proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest. Näiteks kui Ostja tellis 3 toodet ja soovib neist ühe tagastada, siis kuulub tagastamisele ka 1/3 Ostja poolt tasutud tarnekuludest.
  7. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  8. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud. (näiteks puhastuslapid)
  9. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  10. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt füüsilises poes teha.
  11. Kauba tagastamiseks tuleb täita tagastamise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, mille vormi leiab veebipoe tagastamise lehelt. Taganemisavalduse vormi mittetoimimise või tehnilise rikke korral võib saata ka vabas vormis avalduse e-posti teel aadressile info@nutimarket.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Avalduses tuleb välja tuua enda ehk Ostja nimi ja tellimuse number ning vabatahtlikult võib lisada ka tagastamise põhjuse.
  12. Ostja peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul peale tagastamise avalduse esitamist. Palume kindlasti enne kauba tagastamist ära oodata Müüja poolsed juhised. Ostja peab vajadusel esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
  13. Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Müüja on nõustunud kaubale ise järele tulema.
  14. Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Ostja kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui Ostja on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud

  1. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

  1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. Müüjal on õigus kasutada Ostja elu- või asukoha aadressi reklaami ja/või muu informatsiooni edastamiseks Ostjale.
  3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Ostja on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel.
  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Müüjal ligipääs.
  6. Ettevõte Electronic Commerce OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

9. Pretensioonide esitamise kord

  1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.
  5. Müüja ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@nutimarket.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamise kuupäevast.
  9. Ostjal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Müüja on keeldunud Ostja kaebust lahendamast või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusse.
Tasuta tarne al. 30 € ostukorvist

Pakkumine kehtib kõikidele tellimustele alates 30 € ostukorvi väärtusest.

14-päevane tasuta tagastusõigus

Tasuta tagastamine 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.

Kõik tooted kohe laos olemas

Kogu tootevalikus saadaolev kaup on meie laos kohe olemas. Tellimuste täitmine 7 päeva nädalas.

Kiire tarneaeg

Kaup kätte üle Eesti keskmiselt 1-2 päevaga Omniva, Itella Smartpost või DPD pakiautomaadist.