Allpool leiad vastuseid sagedastele küsimustele
Kiired vastused
Üldiselt jõuavad tellimused kohale Sinu valitud pakiautomaati 1-2 tööpäeva jooksul.
Tellimused mis on esitatud enne kella 12:00 jõuavad üldjuhul kohale juba järgneval tööpäeval.
Tellimusi täidame 7 päeva nädalas, et tarneaeg oleks võimalikult kiire.
Kui Sinu tellimus on täidetud ja kaup tarnepartnerile üle antud, siis saabub Sinu e-posti aadressile selle kohta ka täidetud tellimuse teavituskiri koos saadetise jälgimisnumbriga.
ⓘ Tarneaeg võib pikeneda pühade ja pühade eelsel ajal logistikaettevõtete koormuse või töögraafiku tõttu.
Tellimuse täitmisel saabub Sinu e-posti aadressile täidetud tellimuse teavituskiri, millest leiad ka oma saadetise jälgimisnumbri. Jälgimisnumbriga saad mugavalt ja kiirelt jälgida oma paki teekonda.
ⓘ Itella Smartpost saadetiste teekonna info uueneb alles saadetise sorteerimiskeskusesse jõudmisel. DPD saadetiste teekonna info uuendus võib samuti hilineda.
Tellimuse olekut saad jälgida suundudes tellimuse jälgimise lehele ning sisestades tellimuse numbri ja e-posti aadressi mida kasutasid kassas tellimust sooritades.
Tellimuse tagastamise soovi korral pöördu meie tagastamise lehele.
Tagastamisõigus kehtib 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Juhul kui mingil põhjusel jäi maksetehing pooleli või ebaõnnestus, siis anna meile palun sellest koheselt teada ja saadame Sulle uuesti makselingi, millega saad mugavalt ja kiirelt oma esitatud tellimuse eest maksmist jätkata.
Kahjuks mitte, meie tootevalikuga saab tutvuda ning tooteid osta hetkel ainult e-poe kaudu.
Electronic Commerce OÜ
Registrikood: 16452023
KMKR number: EE102472219
Juriidiline aadress: Jüri 80-41, Võru, 65607, Eesti
Swedbank: EE632200221078621685
Võta meiega ühendust alloleva kontaktvormi kaudu